Pengikut

Rabu, 12 September 2012

UMNO JERANTUT HURU-HARA DISEBABKAN WAN AMIZAN ??

Bos WZWH  Dato DOmPoK TunJuK Hero!!

Siapa pengkhianat pemimpin Melayu ini yang sanggup mengadaikan kepentingan orang Melayu bandar Jerantut demi kepentingan peribadi? Peniaga Cina pun merungut kerana terpaksa membeli dan menyewa bangunan kedai dengan harga yang tinggi.
Inilah yang akan mahu dilakukan oleh Ketua Pemuda UMNO Bahagian Jerantut dalam ucapan perasmiannya bahawa Pemuda UMNO mahu membersihkan UMNO Jerantut dari pengkhianat bangsa yang mengadai kepentingan orang Melayu bandar Jerantut.
Isu panas ini pada awalnya telah dibangkit dan digerakkan oleh Ketua Wanita UMNO Bahagian Jerantut. Ketua Wanita telah menerima banyak rungutan dan komplen dari golongan peniaga Melayu bandar Jerantut. Ketua Wanita telah membangkitkan isu ini kepada UMNO Bahagian Jerantut tapi tiada tindakan. 
Ketua Wanita UMNO Jerantut lalu telah berjumpa dengan PM mengadu hal pada tahun lepas. Akhir ini Ketua Wanita Jerantut tidak puas hati bila tiada juga hasil.
WZWH difahamkan EXCO Pahang meluluskan tanah-tanah strategik bandar Jerantut itu kepada pemaju itu kerana pemegang sahamnya semua orang Melayu tapi bila permohonan itu telah diluluskan terus semua orang Melayu itu menjual kepentingan saham kepada bukan Melayu! Semacam ada perancangan halus untuk menipu EXCO Pahang.
Ketua Pemuda UMNO Jerantut dan Ketua Wanita UMNO Jerantut akan bersama-sama membuat report kepada SPRM Putrajaya.
dari BLOG Zuri WZWH..



WZWH TOloNg La SelaMatKan WaWR!

6 ulasan:

  1. Sama aje samaada ketua wanita, ketua pemuda dan penulis blog..... jenis orang umno yang feel nya amat ghairah menjual hak2 kepentingan melayu. Lepas tu tuduh menuduh sesama sendiri. Orang jerantut samaada ahli umno ke, ahli pas ke, ahli pkr ke, ahli dap ke, semua dah kenal puak2 nih... tunggu pru 13 tahu lah nanti....

    BalasPadam
  2. Jika pemimpin tidak mengamalkan rasuah apa yang nak ditakutkan. Setelah sekian lama golongan peniaga, pemandu teksi, pengusaha kecil tertindas di bandar Jerantut kerana memenuhi kepentingan peribadi pemimpin, bila ramai politikus Jerantut bercakap lantang mengenai isu tanah strategik bandar Jerantut namun tiada implementasi maka bila Ketua Pemuda UMNO Jerantut lapor kepada SPRM itu tanda KATA DIKOTA JANJI DITEPATI.

    BalasPadam
  3. pehh.... manissss ayat awok.....kome tau juge awok 2x5 ngan dompok jeee....janji fulussss...

    BalasPadam
  4. awok baik sikit dari dompok laa sbb awok x bobok...tp cikgu NRA kata mcm dah nok berjangkitt.. he he he...

    BalasPadam
  5. wzwh jadi calon tahan

    BalasPadam
  6. Admin tumpang sekejap yer...
    Mana -mana individu yang berminat melanjutkan pengajian di Kolej Komuniti Temerloh, Pahang dalam program 'Furniture Design' boleh hubungi sms/wassup di 0148004302 -mohd, Yuran semester yang murah dan dapat elaun(bukan pinjaman) lagi
    elaun : rm1200/sem
    yuran : rm200/sem
    https://www.facebook.com/PerabotKKtemerloh

    BalasPadam

silalah komen.